REGULAMIN

Regulamin

  1. Wykonawcą usługi prania dywanów jest Firma Agmar- Prof, zwana w dalszej części regulaminu Pralnią.
  2. Termin wykonania standardowej usługi wynosi 7 dni. Pralnia zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu wykonania usługi szczególnie w przypadku bardzo brudnych dywanów lub w okresach Świąt Bożego Narodzenia lub Wielkanocnych.
  3. Dywany są prane metodą na wskroś na mokro. Klient wyraża na to zgodę niezależnie od wskazań na etykiecie dywanu.
  4. Pralnia nie gwarantuje 100% usunięcia przykrych zapachów: (np. mocz, wymiociny, zapachy po zwierzętach).
  5. Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam, a w szczególności z: bejcy, rdzy, wosku, farb, odbarwień, przebarwień pochodzenia spożywczego (napojów gazowanych, soków, wina), brązowych przebarwień na jucie, plam po kawie, herbacie lub zacieku po zalaniu oraz innych silnych barwników (tkanina, tłuszcze, napoje energetyzujące) oraz plam niewiadomego pochodzenia.
  6. Przy oddawaniu dywanu klient jest zobowiązany poinformować obsługę o wszelkich nietypowych zabrudzeniach , takich jak mocz wymiociny czy pleśń
  7. Dywany klejone, podklejane, usztywniane mączką kostną mogą ulec rozklejeniu – Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za tego typu dywany . Klient oddaje je do prania wyłącznie na własną odpowiedzialność mając świadomość, że dywan może ulec rozklejeniu.
  8. Po wykonaniu usługi prania na dywanie w miejscach intensywnie użytkowanych mogą pozostać wyraźne ślady będące wynikiem bieżącego użytkowania – przetarcia, odbarwienia, rozprucia runa itp..
  9. Wymienione wyżej zdarzenia nie stanowią wad, za które Pralnia odpowiada, na co klient wyraża zgodę.
  10. Wysokość opłat za świadczone przez pralnię usługi określa cennik zamieszczony na stronie internetowej www.agmarprof .com.pl
  11. Każdy dywan o wymiarach nie przekraczających 1m2 liczony jest jak 1m2.
  12. Pralnia przyjmuje reklamację do 48 godzin od momentu odbioru dywanu przez klienta po praniu.
  13. Klient jest zobowiązany odebrać dywan najpóźniej w ciągu 14 dni od momentu upływu terminu odbioru. Po upływie tego terminu, pobierana jest od klienta opłata składowa 5 zł za 1 dzień W przypadku braku odbioru dywanu przez 3 miesięcy, dywan zostanie przekazany na cele charytatywne .
  14. W przypadku stwierdzenia iż przedmiot może ulec zniszczeniu Pralnia zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania usługi.

Jesteś zdecydowany?

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszą firmą.
Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, dostosowując się do jego potrzeb.

Skontaktuj się z nami